Milazeynep benim kızımı 6 aydan hemen hemen 1,5 yaşına kadar bakıcı baktı. Aynı binada oturuyorduk evet iyiydi fakat ben bittim artık . Biz sadece çocuğa bakarsın diye anlaştık ve 1500 tl veriyordum . Geçen yıl bu fiyat. Çocuğa yemek yap bırak kendimize yemek yap her akşam artık canım çıkıyordu . İçim rahat etmiyordu bir öğününü kendim yapıyordum genellikle çorba falan et suyuyla falan yapıyordum . Yere oturtma diyordum bakıyorum çocuk yerde şunu yapma abla diyorum bi bakıyorum yapmış daha önce de hep çocuk bakmış böyle olur falan diyordu . Maddi olarakta zorlandım kızımı kendi evine de götürüyordu ben evime ne alırsam ona da alıyordum sırf çocuk orda olduğunda yesin diye . Gündüz 2 saat uyut diyordum yok çocuk kalkınca çok huysuz olur diyordu çocuk gece 1 2 de uyuyordu hep ben bittim artık o süreçte . İdare ettik başka bakıcı gelecek ben çalışıyorum çocuk ona alışacak çok daha zor olurdu o yüzden başka da alamadım . Arkadaşlarım hep kreşte büyütmüş çocuklarını ver dediler bende daha 16 aylıktı verdim ama şükür bakıcıdan çok daha rahatmış .