Nzlshn Birannebirfurki ben kullanıyorum canım amabeneğimin kıyafeti zaten kirli olmuyo ya kusuyo ya terliyo onları çıkarıyor ama kaka lekelerini çıkarmıyor kaka lekesini granül sabunda çıkarmıyor normal beyazların deterjanıyla yıkayıp sonra bunlayıkıyorum anca öyle çıkıyo
sut_kuzusu Birannebirfurki kullandım ama memnun kalmadım iyi çıkaramıyor kirleri duru granüle geçtim uni babye göre iyi ama tüm lekeler yine çıkmadı. 1 yaşını geçtiği için artık normal deterjanla yıkıyorum .
Birannebirfurki Nzlshn kullanırken zaten yarım saat 1 saat beklemeye alıyorum makinayı belki işe yarar ☺
Omero21 Ben kullanıyorum ama lekeye göre değişir lekeli olanları önden beyaz sabunla yıkayıp sonra makineye atıyorum her ihtimale karşı
Birannebirfurki Omero21 bebeğimin cildi sivilce gibi kızardığı için belki deterjandandır diye bunu denemek istiyorum
Birannebirfurki sut_kuzusu duru granül kullandım ama beyaz kıyafetler resmen gri oldu ya da leke olmayan kıyafete leke yaptı
Omero21 Birannebirfurki bizde hiç bi etki yapmadı ciltte ama öyleyse siveno öneririm içerik olarak çok temiz ve joker de indirimde 200 TL üzerinde 50 TL de kupon veriyor
Deletedmom5284 Birannebirfurki ben 4 buçuk aydır kullanıyorum memnunum, açıkçası lekeler için leke çıkarıcı kullanmanızı öneririm bebek deterjanları leke çıkarmaz aşırı kimyasal olursa çıkarır
Alperen_20-05-2020 Birannebirfurki kullanıyorum gayet memnunum canım beyazlardaki kaka lekelerini önce çamaşır suyuyla akıtıyorum sonra atıyorum makinaya hiçbir deterjan çıkarmadı kaka lekelerini 🤷🏻♀️
Birannebirfurki Alperen_20-05-2020 1 defa kaka lekemiz oldu şimdiye kadar onu da suda beklettim sonra makinaya attım
Alperen_20-05-2020 Birannebirfurki maşaallah seninkine bizim oğlan fazla yapıyor heralde o yüzden çıkarıyordu bazen ek gıdaya geçtik daha katılaştı kakası