Arkadaşlar bebeğim 3 ay 25 günlük zaten başından bu yana akşam uyuturken zorlanırdm ama son bir haftadır özellikle çok çok zor uyuyor. Emzirerek uyutuyordm oda etki etmeyince her akşam duş aldırmaya başladık bu kez de duştan sonra emzirirken iki dk sonra muhteşem bir kızarak ağlamaya başlıyor napcağımı bilemiyorum eşim gelip susturuyor hatta sonra tekrar deneme fln derken anca uyuyor. Bir de geceleri hala en fazla 3-4saat aralıksız uyuyor sonra 2 saatte bir emmeye uyanıyor sıkıntı Biz de mi herkes mi böyle yoksa şu uyku gerilemesi bu kdr erken olur mu