YasemiNYagmur1 Kızlar sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemiyorum içeriği temiz değilmiş burda yorumlarda da görmüştüm. SİDEFER mi önerirsiniz OCEAN mı ??
pitircik2019 YasemiNYagmur1 ocean da kullanan çok , ferrum kullanmıştım doktorumun önerisiyle hiç bir sorun yaşamadım. Çok memnun kalmıştım.
TugbaNil YasemiNYagmur1 doktorum sidefer önerdi onu aldım ama bebeğim hiç sevmedi tadını, damla verdikten sonra bikac damla da su veriyorum ağzının icini temizlesin diye mecburen valla
kukuleta YasemiNYagmur1 ocean d vitamini ve demir ilacı aldm d vitamininde sorun yokta demir ilacı kabız yaptı değişicem bestiron iyi dediler
Rukenn Merhabalar, bestironu tek geçerim, bebeğim gördüğünde gülümseyip severek içiyor ve içeriği temiz, doktor tavsiyesi ile aldım. Fiyatı biraz yüksek ama
YasemiNYagmur1 Rukenn fiyat sıkıntı değil. Önemli olan bebeğimde bi sıkıntı yaratmasın. Teşekkür ederim tavsiyeniz için bide bunu araştırayım