Hafsa_anne Meleyke97 benim tr deki evimde gazlı siemens beyaz cam ocak var çok iyi tavsiye ederim fırını da harika
nazli_19 Benim de siyah arçelik keşke beyaz olsaydim diye cok pişman oldum temizlemek çok zor ama fırını bir harika