Akşama doğru biraz sıcaktı anladım ama ölçtüğümde düşük çıktı , uyurken mızmız sesler çıkardı 2.ay aşısında da böyle olmuştu . Şimdi sebebini bilmiyorum gözlerini açamıyor yine çok, çok çok az calpol verdim ateşinden korktum. Nemli pamuk bez koyuyorum alnına falan. Başka önerisi olan var mı😔37.4 yüksek mi?