Dün akşam saat 11 de 1 lt sütün içine 1 tatlı kaşığı kefir danesi attım ve kavanozu mutfak dolabının içine karanlık bir yere koydum. 22 saat sonra açtım ama hala süt gibi. Neden olmuş olabilir ve şimdi ne yapmalıyım 48 saate kadar beklesem olur mu acaba ?