İster saat basinister 2 saatte bir ama mutlaka emzir benim bebeğimin de 12ydi emdiği zaman emiyodu uyandırip emzirmek imkansızdı sarılık uyku yaptığı için uyanmiyodu kendiliğinden uyandığında uyutmamaya çalışıyordum o zaman işte emebildigi kadar emziriyodum o şekilde geçti. Tez zamanda Rabbim şifa versin inşallah 🤲