Zehrakiz 20 aylık kizim bı süredir doktor kontrolunde kilo alamadığı için. 1 yaşından snra kilo alımı ve boy uzaması durdu. Doktora başlayali 2 aya yakın zaman oldu. Boyu 6 cm uzadı. kilo başlarda aldı sonra aldığı kiloyu verdi. Acaba kilosu boya mi gitti. Boy uzaması durduktan snra mi kilo alacak doktora sordum ama kızım ağladığı için doktorun dediğini anlamadm bilgisi olan var mı
GoGirl Zehrakiz boy uzamasi durmaz ki muhtemelen az kilo alarak ilerleyecektir o da boya gidecektir kimi cocuk zayif ilerliyor
ikibidikinannesi Zehrakiz boyu kilosu ne kadar kieper normal aralıktaysa bazen durması normal kabul ediliyor
Nevnev Zehrakiz benim kızımda aylardır aynı kiloda bu ara onu besiye çektim sürekli biseyler veriyorum eline. Yanakları tombik ama uzun 92 cm o yüzden zayıf görünüyor Dr kontrolünde iyi dediği için kilosunu takmıyorum 😂benden hariç herkes takıyor ama
Filizz66 Zehrakiz boyu yazdıktan sonra sorun etme bazı çocuklar zayıf oluyor benim büyük kızımda zayıf oysaki şuan herşeyi yiyor ama boyu normal seyirde onun için takılmıyorum artık ona
Ogullarinaasikanne Nevnev benim oğlum 15.5 kilo ve 5 yasinda canim ben ne yapayim 🥺 bence zayif falan da degil bebeginiz
E2019 Zehrakiz Doğum kilosu ve boyu nasıl ki kızım 3 kg doğdu 22 aylık 12.5 kg boyuda 84 ama 48 cm doğdı bu etkenlerede bak bazen kilo alımı duruyo boya gidiyo bebekler
Esdoel Zehrakiz belli bir süre kilo alımı olmuyor canım kızımın 12 ay asisiyla çıktığı kilo 2 yaş aşısında çıktığı kilo ile aynıydı hiç almamıştı 2 yaştan sonra birden kilo aldı 1 senede şuan 3 yaşında . Boyda genetiktir 1 yaşından beri gecen ay şuan 31 ay bizde bu ayda 17 cm uzamisiz sizde 6 ayda 6 cm değil mi eiger öyleyse gayet iyi
Eminos Zehrakiz bebeklerimiz artik kilo almaz kisisel bilişsel ve motor becerileri gelisiyor boyu uzar oglum aylardir 11,5-12 kilo arasında gidip geliyor aslinda tombik bi bebekti ama yuruyunce hareketlenince atti kiloyu 20,5 aylik oğlum
Zehrakiz Esdoel yaklaşık 2 ay oldu. 6 cm uzamış. Raporlu süt kullandı galiba onun faydası oldu boyunu hir anda uzatti
Esdoel Zehrakiz evet üstünde de hatta kilo sorunu yaşamadık hiç biz boyu da öyle şuan 20 aylık 6 cm uzadı dediniz ya normal o kadsr uzaması onu demek istedim