40 günlük oğlum var, bizimde çok gaz sancımız var, nurse harvery , sab simplex, colex, hepsini kullandık hiçbiri fayda etmedi, en son doktora gittiğimizde doktorumuz relaktaz ve biogaia verdi, onların faydasını gördük gibi bilhassa biogaia yi düzenli ve her gün aynı saatte vermek çok önemli onun dışında kendim sürekli egzersiz yaptırıyorum, her gün 2 defa falan kiraz çekirdeği kemerini ve patigini kullanmaya başladım, 1 gün arayla duş aldırıyoruz, ayağına lavanta yağı ile masaj yapıyorum, karnına kantaron yağı ile masaj, kendim hemen hemen sabah akşam kimyon tohumu çayı içiyorum, yemeklerimde ayriyetten toz kimyon kullanıyorum, ben bunların çok faydasını gördüm canım, bilhassa egzersizin gazını cikarttiriyorum öylelikle, çok şükür ki bebeğim birkaç gündür biraz daha iyi,.inşallah senin bebeğin de iyi olur gaz sancısı hafifler 🤲