Rumeysa34 13 aylık oldu oglumda akşam 8.30 da yatıyo 8 9 arası kalkıyo ama çok sık uyanmaya başladı tek uykumu istiyo acaba derken baktm yok huysuz tekrar çift uykuya geçtim. Acaba siz de çift mi yapsanız okuduklarimdan yola çıkarak diyorum çok yorulunca gün için de yeteri kadar uyku uyumadiklari zamanda uykuya dalamiyolarmis kısa da olsa çift uyku deneyin isterseniz. Ben şuan gece memeyi kesmeye çalışıyorm 2. Günüm meme için de çok uyaniyolarmis artık herşeyi denicem🤣🤣