Tubaomerberzan brnim bebeğimde 3 ay 25 günlük kolik olduğu için doğduğu zamandan bu yana ağladığı için hep kucakta pış pış aynı şekşldeyim uyanınca emziriyorum gazını çıkar altını değişitr derken bşrax zaman geçiyor sonra düz Bi yere yatırıyorum bu ayda beebekler düz yerde yastıksız yatmaktan çok hoşlanırmış snra oyunlar falan yapıyorum şarkı söylüyorum göz teması dans ediyorum falan hem ilerideki dönemler için hafızası güçleniyor hemde sıkılana kadar yattığı yerdr zaman geçiriyoruz sonra tekrar kucak pış pış uyku