Merhaba kızlar 2 ay 8 günlük bi oğlum var. Sütüm yetmediği için meme + mama gidiyoduk. 10 gün öncesine kadar bu şekilde devam ederken 3 saatte bi 60 90 CC mama içerken 10 gün içinde mama saatlerini uzatmaya başladı. 5 6 saat sürüyordu 2 mama arası. Aralarda beni emiyodu tabiki. Normalde 90 içerken 90ı bitirmemeye başladı. Dedim belki huy değişiyo akışına bıraktım. ama 2 gün önce aşı olduk aşıdan sonra iyice abarttı bugün tam 10 saat mama almadı. Aralarda beni emdi ama biliyorum aç çünkü emerken ilk 5 dakika yutkunuyo devamı yok ya uyuyo ya ağlıyo biberonu ağzına değdirmemle yıkıyo ortalığı. Kaşıkla denedim vermeyi o şekilde de istemiyo mamayı mı istemiyo acaba dedim biraz su koydum onada çığlık çığlığa. Napcam nasıl bi yol izliycem. Doktora yazdım pazartesi getir bakalım dedi ama çatlııycam artık başına gelen var mı napcam nasıl yapcam bu dönem geçici mi ? Çocuk aç diye kendimi yiyip bitiriyorum çok moralim bozuk sürekli kucakta 10 gün öncesi böyle değildi 🙄 heleki aşıdan sonra iyice huy değiştirdi 😔