Off off ayni dert bizde de var. ama ilk degil. 2,5 aylik bebegim. Aon 1 aydir 5 gun 6 gun oluyordu. Gecen 11. Gun hastanede siviyla uyardilar. Cunku evdeki zeytinyagiyla uyarmalarim ise yaramadi. 13. Gun yapti hemde cok rahatti. Sonra yine 5 oldu simdi de 10. Gundeyiz. Bi tanidik doktor bagirsak dugumlenmesi olabilir dedi gormeden tabi. Netten bakinca cok fena seyler yaziyo. Insallah normaldir cunku cogu doktor sadece anne sutu aliyorsa 14 gune kadar normal diyor. Insallah gecenki gibi rahat yapar. Dun baya huysuzdu. Gece 3 e kadar agladi korktuk :/