Berrrrrooooo Bende aptamil bebelac aldık smayı içio fakat alması gerekenden az içio nasıl bir yol izlicem bnde bilemdm iştahsz bebek ne zormş ya Allah herkese iştahlı saglklı bebek versin walla bebeğim saglklı çok şkür ama iştahsz😥😥😥😥napcgmı şaşrmş durumdym
Nagihanozkan Bebelac kullanan varmı hanımlar benim bebeğim gazlı biraz aptamil kullanıyordum bugün bebelaca geçtim onu denicem bilgisi olan varmı