UmmSalih Kizlar 3 gün önce spinal sezeryan oldum agrilarim hala devam ediyor bugünde sol taraf dikişte kanama olduğunu farkettim batikon falan sürdüm acaba dikisim mi açıldı çok korkuyorum 😭😭
defne_erva UmmSalih bende de olmustu çok hafif .dinlen zorlama çok kendini antibiyotik vermiştir doktorun onu kullan birde bir krem vardı adını unuttum sizde de vardır sürün temizleyip
Asel8 UmmSalih ağrıların 2 haftaya geçer yani illaki ağrın olurda ilk günlerdeki gibi değil sık sık yürü ne kadar çok yürürsen ayaklabırsan o kadar çabuk iyileşiyorsun Bi çok kişi de diyor bunu bende öyle