Kızlar merhaba 26 günlük kızım var maşallah sürekli emmek istiyor yetmiyor mama veriyorum genelde emmediği zaman kendi başına duramıyor ya uyuyacak ya emecek 2 saatte bir emzir diyorlar ama Uyanıksa eğer 5-10 dk da bir ağlıyor Memeyi verince susuyor ve hiç emmemiş gibi emiyor iki göğsümden de baya emiyor hala doymuyor Ki baya sütümde geliyor acaba sağarak anlayabilir miyim yeterli süt geliyor mi gelmiyor mu diye sallıyorum mesela şimdi emzirdim uyuttum şuan göğsümü sağsam biberonda 30 a kadar dolsa yeteri kadar sütüm olduğunu filan anlayabilir miyim yani böyle bir hesabı var mı bunun bilmiyorum 🤷♀️