Merhaba arkadaslar bu durumla karsilasan varsa lutfen yardim olabilir mi?Kizimin 50 gunlukken kalca ultrasonu cekildi ve sag kalcasi tam cikik cikti.doktor tubingen ortez verdi 3 hafta sonra hic bi gelisme olmamisti 3 hafta sonrada olmazsa anesteziyle alciya aldiririz dedi ama ben alcidan cok tedirgin oluyorum ve hala bacagindaki bogumlar esit degil bu durumu yasayan varmi?