Smalina demek istediğim aslında şuydu yani biz üç litre süt alıyoruz oraya 1 falan gidiyor mu bilmiyorum gerisini yine ayrı bir yerde yapıyorum iki iş iki yoğurt yapmış oluyorum o yüzden gereksiz demek istedim. Yani tek tencerede kaynat yap mesela bugün yaptım güveç kabına koydum mayalanmasını bekliyorum, yoksa tabi ki hepsi aynı yoğurt ama ben ayrı ayrı yapmanın zahmetli olduğunu söylemek istedim sadece. Siz bir litreden yaparsanız neden olmasın. Ama çok mu gerekli derseniz bence değil. Yine de sizin tercihiniz 🌸❤️