Hale-kd Evet belki de benim bebem de biraz alerjik. O yüzden dokundu. Alerjik tepkiler hep döküntü şeklinde olmuyor sonuçta. Kendimi geçtim bebeğime üzülüyorum. Neşeli yavrum gidiyor eziyet çeken bebem geliyor. Yani bakışları bile değişiyor. Gerçekten çok zor tahlil işi, aşı da bile kahroluyoruz ağlarken. Bi de pandemi var nereye gidelim kan vermeye bilemiyorum.