Cilek_bb Bebeğim 9 aylık olacak ilk zamanlar reflü yüzünden çok kilo alamıyorudu. Reflü ilacından sonra daha toparladı şu an 9 750 sağlık ocağı iyi dedi fakat doktor biraz geride dedi .Sizde nasıl durumlar❤️
Yusufum Cilek_bb ya çok iyi masallah benim o aylarda dokuz ikiyüzdu iyi hatırlıyorum çok iyi demislerdi
shdemir Cilek_bb Ya nasıl gerideymis. Doktorlarda artık bebekleri tosun gibimi görmek istiyo ben anlamıyorum gayet iyi bence kilosu. Hic kafana takma canim.
Mehtaptvz Cilek_bb 10 aylik 9700 kilomuz önden bile gidiyor dedi doktorumuz persentil hesaplama diye yazarsaniz zaten normal olduğunu görürsünüz 😊