Kızlar kemikeri sirkeli suda beklettim soğan sarimsakta kattım ⅚ saat kaynaticam fakat döndüğünde üstü bembeyaz yağ tabakası olur ya onudami bebeğe vericem çok ağır gelmez mi o yağ yoksa o beyaz kazanı kaldırıp alttaki jöle kıvamına gelenimi kaldirayimm …son olarak buz küpü poşeti yok yarına kadar dolapta beletip sonra katsam sıkıntı olur mu