Seydam 1,5 aylık bebeğinim kırkı çıktıktan sonraki süreçte devamlı ağlamakta aZ uyumakta ayrıca mamayıda az yemekte 3 ölçekte 2 ölçek sorunsuz yiyor son ölçekte ağlamaktan yiyemiyor.Gazınıda çok rahat çıkartıyor.Kısa süreli mama değişikliği oldu mecburiyetten tekrar eski mamaya döndüm.Ne yapmam gerekiyor bir çözüm yolu bulamadım yardımcı olur musunuz