SydNhr Annelerim 3 ay 10 günlük bebişim var. Aşure gaz yapar mı acaba?? Yiyip de bebişi çok gazlanan var mıı?? Veya hiçbir etkisini görmeyen?? Bu arada doğumdan beri hiç fasulye nohut yemedim. O yüzden bilemiyorum nasıl olacağını
OzcaNimet SydNhr Gaz yapar. Canınız çok çektiyse çok az yemenizi tavsiye ederim. Bebeğiniz daha küçükmüş rahatsız edebilir. Yerseniz de peşine muhakkak kimyon çayı için.
alioglanmom SydNhr gazı hiç düşünmeyip annem süt olsun diye yapmıştı. Tabi akşamına bebeğime gaz olarak yansıyınca dank etmişti kafamıza 😂
SydNhr Mrs_Sunshine peki yediklerimiz ne kadar süre sonra bebişe gaz yapıyor sizce?? Kestiremiyorum tam olarak sıkıntısını
Deletedmom0099 benim bebeğim kolikti ama kurufasulye ve nohutu suya koyarken karbonat döktük o yüzden 2 tencere falan yememe rağmen hiç gaz yapmadı
Balperisi @SydNh bebeğiniz normalde gazlı bir bebek mi benim kızım çok gazlı değildi iki aylıkken nohut ve kuru fasulyesini çok yememek şartıyla bir iki kase yedim sorun olmadı