Serpilksee canm bende aynı durumdaym 4 aylık suana kadar hep anne sütü aldı ama şimdi sağıyorum sağıyorum az cıkıyo günde beşki iki öğün anca anne sütü alıyodur bende artırma yolları içindeym ama tabiki mama takviyesine başladık ilk zaman marketten bebelac almıstm korkudan aç kalır diye onu içmişti sonra baktık mama lazım artık hip aldım ama inan biberonu açlıgını bastırıncaya kadar içti gerisini bıraktı sürekli sevmedi yani şimdi elimde evolvia vardı onu güzel içiyo bende organikdir odur budur düşünemicem aç kalmasında cocuk zaten bi ay sonra tadımlara ek gıdaya yavas yavas gecicez üzülüyorum anne sütü alamıyo diye ama hiç alamayan bebeklerde var bende şimdi bütün mamaları denicem bakalım hangisini severse