Cgdmmm ben de neler yaptım neler 9 ay kadar önce gümüş kabak silikon kalkan lansinoh lanolin bütün kremler hatta soğan pişirip koydum göğsüme açık bıraktım vs artık yarıldı ikiye ayrıldı en son garmastan sürdüm ve sütümü sağarak verdim hem kan emiyodu hem de artık tutacak uç yok sayılırdı ama atlattım siz de atlatırsınız umarım bi şans verebilirsiniz bu kreme