Babe Kizlar aranizda kullanan var mi? saglam mi ? piyasada en uygun bunu buldum ya da varsa tavsiyelerinizi alirim
nikimikedi7 Babe biz kullanıyoruz bir süredir. Çok sağlam bir şey değil ama bizim işimizi görüyor açıkçası.
Babe nikimikedi7 ikeada benzer urun 200 civari.bu fiyata harika bir kalite beklemiyorum ama çat diye de kirilmaz umarim🙄
nikimikedi7 Babe Hayır canım o kadar da kalitesiz değil. Gayet sağlam. Biz 1 sene kullandık tık demedi. Ünlü markaların beşikleri kadar kaliteli değil demek istemiştim.