Merhaba anneler benim kızım 5 aylık ve son 3 haftadır sadece mama kullanıyoruz alerjiden ötürü sütüm kesildi yaptığım rejim sebebiyle. O yüzden bu ay tadım ayı olarak belirledi doktorumuz. İlk başta havuç dedi ve asla blender kullanmayacaksın sadece çatalla ezeceksin azıcık zeytinyağıyla dedi. Bugün ilk kez denedim ama hep ağzından çıkardı püre gibi olsa yedirmesi kolay olurdu şuan daha çok küçük doktorumuz püreye çok karşı ben hiçbişey anlamadım. Siz nasıl başladınız bu ek gıda olayına yardım edin nolur