arasbulut17 Hanımlar oğlum dün 9 ay aşısı vuruldu oda çok kalabalıktı ebe söylemeyi unuttu oğluma bugün banyo yaptırabilir miyim acaba çünkü malum ek gıda o yüzden yaptırmak lazım da 😊
Blackwoman arasbulut17 Bizde dün olduk sadece aynı gün banyo yapmasın demişti. Bilginiz olsun biz duşumuzu aldık bile😍
mirayilknurtolga Tiredmomy kızamık aşısı 9.aya çekildi. 6. Ay aşısına gittiğimizde söylemişlerdi bizede. 15 ocakta yaptıracağız. arasbulut17 sadece aynı gün yıkanmıyor diye biliyorum bu tarz aşılarda. Yinede bir bilen yazacaktır.
Dilekmh Tiredmomy canm her sağlık ocağında geçerli değil sanırım . Bende burda yazılanlara istinaden hemşiremize sordum 12. Ayda yapılacak 9. Ayda herhangi bir aşı yok dendi
minicikellersss Tiredmomy uygulamaya değil sağlık ocağına sorsanız :) çünkü diğer ay bizde 9 aylık oluyoruz ve aşımız var kızamık
arasbulut17 Blackwoman ya çok teşekkür ederim Allah hepinizden razı olsun ya huysuzluğu belki geçer 😍
Emine_1245 ZyNpYigit . Bizim de var inş ocak 15 de 9. Ay aşısı. Bize var dediler hatta bu ay ki aşıdan önce hastaneden kan tahlili yaptırıp o sonuçlar ile gelin dediler. Yaptırıp öyle gideceğiz inş
Tiredmomy Dilekmh teşekkür ederim hayır ben mi kaçırdım diyorum internetten de baktım 9. Ayda aşı yok ama bakalım
Emine_1245 ZyNpYigit . 6. Ayda yapılan aşıların devamı niteliğinde olması lazım yalan da olmasın. Ama var yani
Meryem23 arasbulut17 dikkat et canım 1 hafta sonra ateşi çıkacak büyük ihtimal ve 3 gün sürüyor benim oğlumun hiç bir aşıda ateşi huysuzlugu olmadı bunda oldu bilgilendirmek istedim tam 1 hafta sonra başladı ateş atlattık çok şükür sende atlatırsın inşallah ateşi çıkmaz
Ysm2019 Bizim doktorumuz önermedi 9.ay aşısını zaten dışarı cıkmıyor bebekler Erken vurdurmaya gerek yok demişti 1 yaşında vuruldu zaten normalde de 1 yaşında yapılıyormuş