Haleakba Hanımlar sizin bebeklerinizin gaz sancıları kaçıncı aylarda geçtiii ve hareketlerinde nasıl farklılıklar oldu. Benim bebeğim devamlı ıkınıyor kendini sıkıyor acaba gaz problemi geçince bu ıkınmalarda yok olup sakinleşiyormu sizlerin nasıldıı
esmerayes Haleakba 3. ayda azalmisti 4. ayda tamamen gecmisti su an 9 aylik ama hala ara ara olur gazi