Angars bende burada hep okuyordum, zor aşılar olduğunu. Herkesin korkulu rüyası olmuşlardı. menenjit aşısı nimenrix yaptırdık 7. Ayda ateş yapmadı. 8.ayda 4gün önce de bexsero yapıldı. Doktor bunda yapar dedi, ağrılı bir aşıdır dedi. Bunda da ateş olmadı. Çok şükür.🙏🧿 Ki o gün ilk dişi patladı. Allaha bin şükür. Sizde korkmayın. En güzel şekilde atlatırsınız umarım 🌸