MIRACAYAZINANNESI pankek ya da akıtma bunu önüne koymaktan vazgeçme bence. Belli aralıklarla koy. Ben bu sayede çiğnemeye alıştığını düşünüyorum. Hep arka dis damaginin üzerine koyardım… zamanla kendi alıp ağzına atmaya basladi. 1 agzina 2 yere falan derken. Şimdi bir orta boy akitmayi kendi yiyor. 16 aylık. Ama kahvaltıyı ben de karışım yapıyorum. Ama başka bir o günde tost bile yiyor. Bugün gözleme yedi mesela..