BombastikTurta badew %20 ’nin altında olduğunda doktora başvuruluyor şuan bir sıkıntı görünmüyor genetik olabilir tatlım sağlığı ıyi olsun 🌸
Blz01 badew bence çocuğunuz minyon genetik bi durumdur.kilosuda az çnk.bende micinikmişim annemler beni sürekli dr a götürürlermiş nolcacak bu kız diye🤣hala minyonum.
Fureya badew genetik canım, sizde minyonmuşsunuz dert etmeyin, belki Dr çinko takviye başlayabilir, sizde ek gıdayı peynir altı suyuyla falan destekleyebilirsiniz ama çok fark edeceğini sanmam.
birkediannesi badew genelde genetik oluyor boy bence de ama sana şunları tavsiye edebilirim kuzum ek gıdasına önem ver boy uzatacak şeyler yedir mesela deniz börülcesi balık vs takviye edici şeyler doktoruna danışıp kullanabilirsin ilk 3 yaş çok hızlı geliştikleri biz dönem. Burda bebeğinin boyu balık yağı kullandıktan sonra çok uzayan biri vardı tabi doktoruna danış bunları onun bebeği 1 yaşındaydı seninki küçülmüş belki doktorun onay vermez. Benim sana tavsiye edeceğim boy uzatan ruşeym 8. Aydan sonra çiğ veriliyor ama günde 1 kere 1 çay kaşığından fazla verme zararlı yoğurduna karıştır boy uzattığını duymuştum ve ek gıdaya geçince hergün verdim o ay daha çok uzamıştı bir dene bence ama normal kafana takma olursa olur 🥰🌸♥️
Dmt-01 badew benim kızımda 12 aylık 72 cm benim boyumda kısa ama eşimin boyu uzun ona çeksin istiyoruz bakalım daha doktor görmedi hiç
Balbocegi badew canım senin bebeğin benim bebeğime göre daha fazla uzamış. 10 ay da 22 cm uzamış. Bence gayet iyi, takma kafana
ant331 badew boy olayı bence genetik eşim ve ailesi uzun boylu. eşim 185, ben 165 kızımda şuan boy olarak uzadı. Mesela bir ara kilo almıştı. Boyu uzamamasti. 8.ayds gittik hiç kilo alımı yoktu ama boyu 5 cm birden uzamisti. Bence boy kilo genetik.takilma ortalamadaysa iyi. Ki sana şunu diyeyim kızımdan bir ay küçük bebek 12 kilo 🙂maşallah benim kız yanında minnacık kalıyor. Yani bakma sen öyle bende çok takılıyordum ama artık önemsemiyorum
Brrn8890 AselMiray maşallah canm kaç kilo doğdu neyle besledim 2 aylık baya çok kilosu ilerde obez falan olmasın aman dikkat