AselMiray canım akıntı geliyordu nokta gibi bazen sürüntu gibi ya ihtimal veriyorum ama yok ya diyorum eşime gösteriyorum yok ya kakasi kalmış arada o değmiş diyor hep kakası diyordu açıkçası bende öyle diyordum ama benim büyük kizimda çok idrar yolu enfeksiyonu ve sistit yaşadığımız için,benim içim içimi yiyordu enfeksiyonu var bu çocuğun dedim ateşi felan yok ama şüphe ettim doktora anlattım tahlil yaptı bizimde yakın zamanda yapılmıştı kaka ve idrar tahlili birşey yoktu ama bu defa çıktı idrarda az çıktı doktor çok az dedi antibiyotik vermek istemiyorum su ver çok emzir dedi ama özellikle sordu akıntısı varmı peki çocuğun dedi evet dedim o zaman hiç riske atmayalim akıntı varsa iyi değil antibiyotik verelim dedi.