Merhaba 18 kasım gecesi normal doğum yaptım .Tabi normal olarak kesi atıldı .Doktor 2 hafta üstüne hiç oturmayacaksın dedi krem verdi onları sür dedi .Üstüne oturmamaya çalıştım ama kızım 1 haftalıkken sarılık oldu yeni doğan bakımında yattık hiç refakatçi kabuk etmedikleri için bebekle uğraşırken üstüne oturdum sonra kontrolde dikişimin açıldığı söyledi ve dikiş attılar ondan sonra cok dikkat etmeme rağmen bir hafta sonra gine dikişlerim açıldı yemeğimi bile inanın ayakta yiyorum kızımı yatarak emziriyom cuma günü tekrar kontrole gittim üst taraftan gine açılmış ama doktor kendisi kapanacağını söyledi,.Anlamıyorum bn de mi sıkıntı var yoksa böyle olan var mı sezaryan olsam çoktan iyileşmiştim sinirlerim çok bozuk .