Gnsckr Kızım 6,5 aylık doğuduğudnan bu yana hep hareketli , huysuz bir bebek .. Bütün gün birimiz onunlayız .. Hoppala kullanıp memnun kalan var mı ?
Arasannesi Gnsckr biz de 6. Ayda aldık suan 9 bucuk aylık hala severek kullanıyor.fisher prıce yağmur ormanı jumperoo kullanıyoruz tavsıye ederım.renkleri çok canlı oyuncakları gayet güzel.kapıya asılanları güvenli bulmadıgım için almak ıstemedım
Gnsckr Arasannesi çok tşk ederim.. Yürüteçe koyuyorum mecburen ama oyalayacak başka şeyler gerekli.. Tavana mı asılıyor sizinki