Olcay Mommyishome başkasını bilmiyorum ama bende oluyodu kızım 15 aylık hala da devam ediyo yani çekerken hissediyorum azaldığını
milasmommy Mommyishome hem azalıyor hem tadı değişiyor maalesef 7.5 aylık kızım şuanda da adetim zoraki emiyor. Adetliyken hiç istemiyor hatta bir gün öncesinden başlıyor bu durum ve kesin adet olucam ondan diyorum ve oluyorum..
EMiRAY2020 Mommyishome bende regl zamanında sütün azaldığını duymuştum, süt artırıcı kullanabilirsiniz
Mommyishome Olcay ekstra bişey veriyor muydunuz peki o zamanlarda bebeğinize? Biz daha 4.5 aylık olduğumuz için ek gıda yok henüz
GmzeMnl Olcay ben doğum yapalı 50 gün oldu. İlk defa adet gördüm iki gündür. Sütüm çok güzeldi ama iki gündür çoook azaldı. Adet olduğum için mi azaldı sizce? Adettim bitince yine çoğalacak mı? Bebeğime yetmiyor iki gündür açlıktan bağırıyor kuzum :(
Olcay GmzeMnl çoğalıyor içini ferah tut bende adetim başlamadan 3-4 gün önce azalmaya başlardı taaakii 3.gününe kadar devam ederdi mama takviyesi yapardım o aralarda
guldmr11 Bunu İlk defa duydum ama ben regl olduğumda hiç öyle bişey farketmedim şu anda reglm normal bence sütüm
Cutes Azalma değil de tat da değişiklik oluyor diye biliyorum. O kadardan da birşey olmaz ek olarak bir şey yapmıyorum sonuçta emiyor doymasa zaten durmaz büyütecek bir durum değil yani
Mimarannee Mommyishome azaldı ve ek olarak mama vermek durumunda kaldım. Adet olduktan 1-2 gün içinde eskisi kadar olmasa da artışa geçti.
GmzeMnl EMiRAY2020 bende yeni sipariş verdim. Yeni kullanmaya başlayacağım umarım işe yarar. Adet dönemleri de alın yazıyor azalmaya karşı sanırım.
EMiRAY2020 GmzeMnl valla o da süper benim 2. Bebeğim diğerinde de dahil kullanmadığım bişe kalmamıştı ama ben ikisinden de müthiş etki gördüm çayı doğumdan beri kullanıyorum mayya 10 gün oldu