Yaseminnnnn93 iki buçuk aylıktı başladı 4. Ayımızdayız hafifledi ama hala devam ediyor cidden çok zor bir dönem canım emzirme danışmanına gittim geçen ay sakin loş ışıklı bir odada mümkünse dikkatıni dağıtacak şeyler olmasın yalnız tabi emzirmeye uğraşıyorum hafif sallayarak saçlarını okşayarak sakinleştirmeye çalışıyorum yatarak emzirmek işe yaradı