Selmaas Bebeğime yaklaşık 15 gün önce serum takılmıştı ayaktan . Serum takılan yer iltihaplandı sonra aktı kurudu. 1 -2 gün sonra serum takılan yerin üst tarafı şişti sert ve kırmızı oldu .böyle bi durumla karşılaşan var mı doktora gidicem bugün ama çok korkuyorum
Deniz2961 Selmaas cnm bbgm bbgm kuvezde iken serum verilen yerleri hep temizliyor kremlyıp bantlıyorldrı
Selmaas Deniz2961 benimkide sarılık oldu 4 gün yoğun bakımda kaldı ne yaptılar bilmiyorum ama şişlik beni çok üzüyor