37+3’te tansiyon yükselmesi nedeniyle sezaryen ile doğum yaptım. Normalde tansiyonu olan biri değilim ancak son haftalarda hep yükseliyordu. Ancak doğumdan sonra daha da yükselmeye başladı. Hamileyken 14’lere çıkan tansiyonum şimdi 16’ya çıkıyor baş ağrısı yapıyor.
doğum yapalı 12 gün oldu acaba geçici bir şey midir ameliyat etkisi midir yoksa ciddi bir şey mi?
sezaryen sonrası başına böyle bir şey gelen varsa fikrini almak isterim.