Anneler selam. 25 günlük bebeğim var. Göğüs ucum biraz düz olduğu için bebeğime memeyi vermekte zorluk yaşıyorum. Her defasında 5 dk da anca verebiliyorum ( kahverengi kısmı verecek şekilde) Emdiği zaman yarım saat emiyor emmesinde sıkıntı yok. Aynı durumu yaşayanlar ilerleyen zamanlarda bebeğiniz memeyi daha kolay kavradı mı ? Yoksa her defasında mücadele etmek zorunda mı kaldınız ?