gzdesra Merhaba arkadaşlar doğum yaptıktan 8 ay sonra tekrar hamile kalan var mı aranızda? Çok zorlandınız mı süreç nasıl işledi?
Zeynepada23 gzdesra bebeğini emzirmiyorken düşün bnce ikisi arada çıkar bnm de aklimdan gecti ama 2 yasina kadar emzirmeyi düşünüyorm tabi yine de allah bilir
Kuzey-41 Daha derdinizmi yok yaw😜 yazık ilk cocuga kıskancak icine kapancak cocuk tam sevgiye ilgiye ihtiyac duydugu zamanda sevgisi bölüncek ayyy ben kıyamam ogluma hayatta 😊🙂
gzdesra Kuzey-41 valla bunu da düşünüyorum sonra da yap gitsin beraber büyüsünler çileyi bir kere çek diyorum 😀