anneCANan
Kendinizi suçlayacak bir şey yok bence, kızım da 15 16 aylıkken başlamıştı banyodan kaçmaya. Her zaman seve seve oynaya oynaya yıkanırdı, suyu çok severdi. Bi iki hiç yıkanmak istemedi ağladıkça, su yüzüne geldikçe daha da korktu. Şimdi 25 aylık yeni atlattı sayılır her banyo işkence oluyordu o ağlıyordu, ben ağlamasın bi an önce çıksın diye elimden geleni yapıyordum. Oyuncaklar falan neler denedim ben geçiremedim korkusunu, şimdi kendiliğinden geçti. Kafasına suyu kendi döküyor, kolunu bacağını köpüklüyor, duruluyor.
Geçiyor merak etmeyin. İyi bir tavsiye mi bilmiyorum ama banyo uzadıkça daha çok ağladığı için ben elimden geldiğince kısa tutmaya çalışmıştım.