Emekc Bebişleriniz neler yapabılıyo neler yapamıyor sizce emeklemeyen yada uzun sure oturabılsede gerıye dusme sizdede varmı ?
Masal_m Emekc Nisan 2019dan da selamlar 20. Aydayız durumlar fena 😂 sağlıkla sihatle büyüsün inşallah emekler yürür koşar zaman çok hızlı geçiyor 😊 sevgiler 💐
Deletedmom44 Emekc 22 Nisan doğumlu😊oturuyor ama bazen devrildiğide oluyo devrildiğinde kendi kalkıyo tam olarak emeklemiyo ama istediğine ulaşmak için çabalıyo ve bişekilde kendini ittiriyo alıyo 2 dişimiz var hala bi kelime söylemiyo adım atmıyor pütürlü şeyler yiyebiliyor öyle
Woody Emekc 3 Nisan Durmuyor, durmuyor, durmuyor 🤷♀️ Tam gaz emekleme, sürekli bir yerlere tutunup kalkma, sıralamaya çalışma.. Sürekli tetikte bir ana😌 Diş yok. Gece uykusu hiç olmadıgı kadar parça parça. Ek gıda şükür fena değil
Masal_m Emekc aslında her bebek farklı oluyor benim kızım çok emeklemedi 10ayın sonunda başlamıştı onda da geri geri giderdi 😊 sonra sıkıldı sanırım tutunmaya kalkmaya Çalıştı. Siz etrafını destekleyip onu motive edebilirsiniz devrilse de birkaç deneme sonrası durabilir 😊
Emekc Masal_m evet benımkide geri geri gidiyo istediginde ☺️ İleri gidemedigi icin sınırlenıp aglıyo al beni modunda
Mavi19 2 nisan doğumlu 4 disimiz var kanepeye tutunup sıralıyor emekleme yok cabaliyor ama ilerleyemiyor yuvarlanıyor sürekli yurume isteyi var masallah bütün meleklere😊
Eymeninannesiiiiii Emekc 23 nisandan merhaba 😊 emekliyor oturabiliyor iki dişimiz çıktı yürümeye çok hevesli yaşında yürür inşallah bu ay dişlerden dolayı çok huzursuz en çok geceleri zorlanıyoruz
Kaanikonun_Annesi Emekc 21 Nisan doğumluyuz emekleme yok daha ama desteksiz oturabiliyor tabi bi süre sonra devriliyor 🙃 dişimizde gelmedi gece uykuları sürekli bölünüyor ağlayarak uyanıyor ek gıda tam rayına oturmadı daha 😥
Emekc Kaanikonun_Annesi gece uykuları oda nee 🤣 4 tane disi var cıkınca pes pes cıkıyo 10 dk bir uyanabılıyo işte o geceler
dandiniko Emekc 21 Nisan 😍 emekliyor oturuyor. bi yerlerden tutunup kalkıyor yan yan gidiyor bol çekmece karıştırıyor baba diyor 😒😒 1 tane dişimiz çıktı alttan diğeri yolda galiba Yarışmacı arkadaşlara başarılar diliyorum 🤣🤣
dios_gokta 16 nısan dan selamlar 🥳 2 dişimiz var ek gıda pek ıyı degıl malesef oturuyor sabit arada devrılme oluyor hala emekle diz ustunde degıl ama sürünerek Heryere gidiyor bı yere tutunarak kalkma cabası basladı 1 haftadır uyku orta hallı 8100gr kılosu 2850 dogmustu zayıf çelimsiz bır erkek bebek🤣🤣🤣🤣 dede dıyo😅😅😅
Krsss 10 nisan doğumluyuz. 4 adet dişimiz var 5inci yolda. 4 aylıkken 2 diş çıkardık. 6 aylıkken desteksiz oturmaya başladı. 7 aylıkken emekleme ve bir yerden tutunup dikilmeye başladı. 8 ay ile beraber sıralamaya da başladı ek gıda çok iyi giderken bir anda isteksizlik başladı. Alkış gel gel el sallıyoruz ve baba dede hadi diyoruz. Gece hala 3500 kere uyanıyoruz 😑
Woody Krsss Gel geli öğrettim sanıyordum. Yapmıyor. Alkış da aynı şekilde. Öğretemiyor muyum anlamadım