Sycl bizde 26 günlüğüz yenidoğan sarılığı vardı gözlerinin beyazı sapsarıydı hep uyuyordu doktorum kontrolde kan testi yaptı çok yüksek çıkmadığı için yatırmaya gerek görmedi sürekli emerek geçicek dedi. Uyanmıyorsa uyandırmak için ayaklarını gıdıklayın. Uzanırken kollarından yukarı kaldırın biraz sonra bir anda bırakın anlatabildimmi bilmiyorum ama🙂 yine uyanmazsa kıyafetlerini çıkarın bunları doktorum söylemişti aynen yaptım bol emzirmeyle azaldı çok şükür gözlerindeki sarılık bitti sayılır. Emzirmeleri olabildiğinden uzun tutmaya çalışın ve 2 saati illa beklemenize gerek yok emzirebildiğiniz kadar emzirin inşallah iyileşir kuzum rabbim şifa versin