Hepinize merhaba.
3 aylık kızımda sol tarafta kalça çıkığı teşhisi konuldu. Şu an Tübingen ortezi kullanıyoruz. 3 hafta sonra kontrolümüz var düzelme olursa aynı tedaviyle devam olmazsa alçı gibi farklı yöntemler kullanılacak😔 böyle bi durum yaşayan var mı yorumlarınızı bekliyorum,
şimdiden teşekkürler 🌸