ygmrsmr Merhaba arkadaşlar sezeryan olalı 26 gün oldu ama şişlik ve ağrı oluyor normal mi yoksa enfeksiyon mu anlamadım bu durumu yaşayanlar var mı ?
Minnaktosbik ygmrsmr ağrı olur henüz yeni sayılırsın birden bire iyileşmesin ama şişlik hakkında bilgim yok canım