withecru Merhaba hanımlar, açılabilir mutfak masası arıyorum ahşap desen tercihim. Vivense de iki tane model begendim. Daha önce vivense mutfak masası alan kullanan var mi aranızda memnun musunuz? Veya başka bi marka öneriniz var mi?
Asli_Yaz withecru 3,5 senedir kullanıyorum ben çok memnunum vivense den. Hem mutfak masası hem de salondaki yemek masası da vivense den. Sıkıntı yaşamadım . 🥰
withecru Asli_Yaz teslimat çok geç ve hatalı gibi yorumlar okudum internetten ama siz böyle bi sorun yaşamadınız o halde?
Asli_Yaz withecru hatırlamıyorum teslimat konusunda gecikme olmuş muydu olmamış mıydı ama geçenlerde halı almıştım o da kısa sürede geldi .