Ben ne zaman kabız olsa bi cezve yada yemek kaşığında çok az balı kaynatırım sonra onu çay kaşığıyla tabağa 2-3 damlatırım onları az ılıyınca elimle fitil gibi şekil veririm fitil yaparım ogluma. Bu doğal lavmandır araştırabilirsiniz şifalı bitkiler kitabında görmüştüm bende. yaptıgınızda 10 dakika içerisinde kaka yapar, dün aksam eltimin kızında denedik hatta tekrardan. Ama yapın yapmayın diyemem sorumluluk alamam doktorunuza danışın🙏🏻