Ebrudogantemur benim bebeğim 9 atlık 7. Ayında başladım ben arı mana pek kullanmadık zaten arı mamanın pirinç ununda pişirme önerisi ve kaynatıyorsun onu biliyorum çok az bir süre kullandım pirinç ununu fakat sütlü ballı irmikli falan mamaları var arı markasının ve hero baby markasının . Şuan hero baby kullanıyorum günde bir kez onun üzerinde de sutu kaynatın su soğuduktan sonra 4 yemek kaşığı ballı pekmezli mamayı kaseye koyup üzerine o kaynatıp ılıttığım suyu ekliyorum kıvam alana kadar onu yediriyorum ve arkasında öyle yazıyordu .